Home > POLITIK > Normala derhaka terhadap ibubapa

Normala derhaka terhadap ibubapa

Semua sedia maklum bahawa calon PAS di PRK DUN Tenang, Cikgu Mala sudah berkahwin dengan Makrof Abd Mutalib dan dikurniakan dengan tiga orang anak … Tapi yang ramai orang tidak tahu adalah perkahwinan cikgu Mala dengan Makrof adalah bukan perkahwinan cikgu Mala yang pertama .. Itu yang kumankumin dengar dari sumber-sumber di Tenang ini …

Ini kerana sebelum berkahwin dengan Makrof, Cikgu Mala pernah melangsungkan perkahwinan pertamanya … Jeng Jeng Jeng … wahhh macam filem hindustan pulak cerita cikgu Mala ni ..

Perkahwinan pertama cikgu Mala dikhabarkan adalah perkahwinan dengan pilihan ibu bapa nya … kira cikgu Mala ni ikut cakap ibu bapa lah ye … Tapi malangnya dikhabarkan juga perkahwinan tersebut hanya bertahan 2 hari sahaja … apa??? 2 hari?? wahhh macam cerita Britney Spears pun ada …

Rupa-rupanya cikgu Mala tidak bersetuju untuk berkahwin dengan lelaki pilihan keluarganya kerana beliau sudah ada pilihan hatinya sendiri … Kenapa cikgu Mala tak berterus terang sahaja dengan ibu bapa nya … Kenapa perlu berkahwin dan kemudian bercerai?? Adakah cikgu Mala derhaka terhadap ibubapanya dalam diam …

Nampaknya kalau dilihat daripada kisah silamnya, cikgu Mala nih mesti ‘nakal’ dizaman remajanya … orang macam ini ke yang layak dijadikan wakil rakyat??

Ini yang kumankumin dengar dari penduduk-penduduk Tenang … Kalau ada rakan-rakan nak tambah atau betulkan fakta, dialu-alukan … Pikir-pikirkan lah …

Advertisements
Categories: POLITIK
  1. Tak Lalok
    January 24, 2011 at 5:41 pm

    Kah kah kah….sepatutnya Lalok kena cakap macam tu juga kepada calon BN yang jatuhkan kredibiliti oleh PAS semasa salah satu pilihanraya kecil dulu kerana berkahwin 2….
    Tak gitu?

  2. lalok
    January 24, 2011 at 8:32 am

    sepatutnya dia berzina jer..jgn berkahwin..kan bagus kalau berzina..mcm kita semua..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...

%d bloggers like this: