Home > POLITIK > Siapa taja Anwar Ibrahim?

Siapa taja Anwar Ibrahim?

Kali ini kumankumin tidak mahu membuat apa-apa spekulasi … cuma ingin mengajak anda semua untuk berpikir dengan soalan-soalan dibawah berkenaan ketua umum PKR yang tidak diketahu dari mana sumber kewangannya …

Anwar Ibrahim selalu dilihat keluar negara berjumpa dengan pemimpin-pemimpin dunia yang dikatakan rakan karibnya .. terutamanya pemimpin Amerika dan Israel … dan kalau dilihat lawatan beliau lebih banyak daripada Perdana Menteri Malaysia … lama pulak tu kat luar negara …

Sapa yang bayar kos semua tuh???

NGO mana yang baik hati sangat support dia keluar masuk negara … siap bayar untuk rombongan dia lagi???

Ada jutawan atau tauke2 dibelakang Anwar ke??? atau didepan Anwar??? Siapa dia???

Kalau nak cakap Anwar ni terima gaji dari Kerajaan Negeri Selangor sebagai penasihat ekonomi … rasanya hari tu dia cakap gaji dia cuma RM1 je kan … takkan dengan RM1 boleh jalan satu dunia kut … Kerajaan Selangor pula dengan slogan dia “Merakyatkan Ekonomi Selangor” tapi Anwar pulak “Menghancurkan Ekonomi Rakyat Selangor” … huhu agaknya masa dia jadi penasihat ekonomi nih, banyak kut dia nasihat semua projek bagi kat dia …

Atau … Anwar nih pakai duit yang penyokong-penyokong dia derma waktu ceramah-ceramah PAS kut … PAS juga jadi mangsa … aduhhh waktu ceramah PAS jer yang ada kutipan derma nih .. pastuh kutipan derma nih dibahagi tiga … huhu ..

pikir-pikirkan lah ….

Eh Anwar Ibrahim pun tunjuk 1Malaysia … Khalid Gagap tak marah ker … huhu

Advertisements
Categories: POLITIK
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...

%d bloggers like this: