Home > POLITIK > Isu bersalaman di Tenang

Isu bersalaman di Tenang

Memang hangat diperkatakan di Tenang ini berkenaan isu Cikgu Mala, Calon PAS yang tidak mahu bersalaman dengan masyarakat setempat … Cikgu Mala cakap individu Islam tidak boleh bersalaman dengan bukan muhrim … yang mana wanita tak boleh lah nak salam dengan lelaki … Bab ni memang kuman-kumin setuju lah kan .. sebab ni dah memang hukum Islam ..

Tapi boleh pulak Cikgu Mala ni tuduh UMNO dan Kerajaan gagal menerangkan kepada MCA dan masyarakat Cina berkenaan perkara ini walaupun sudah 53 tahun merdeka .. apa kes nak salahkan UMNO dan Kerajaan pulak nih …

Masalahnya disini masyarakat pun konfius dengan sikap pemimpin PAS sebab cikgu Mala kata tak boleh salam kalau berlainan jantina tapi pemimpin-pemimpin PAS yang lain tuh camne pulak .. Cuba tengok gambar kat bawah nih …

Orang lelaki kat atas ni siapa iye? Pemimpin PAS yang memperjuangkan Islam kan … yang kononya menegakkan hukum-hukum Islam … Betul tak Cikgu Mala??

Pikir-pikirlah …

Advertisements
Categories: POLITIK
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...

%d bloggers like this: