Home > POLITIK > Perhimpunan Ber-‘SHIT’ : Tuntutan atau Populariti

Perhimpunan Ber-‘SHIT’ : Tuntutan atau Populariti

Kini heboh diperkatakan dimana-mana mengenai Perhimpunan Haram Ber-Shit yang akan diadakan di kawasan tumpuan orang awam .. Pada dasarnya penganjur perhimpunan ini mengatakan mereka ingin menuntut satu pilihanraya yang bersih dengan meletakkan beberapa syarat kepada SPR untuk dilaksanakan ..

Tapi pelik … Bila SPR bersetuju untuk duduk semeja bagi membincangkan tuntutan tersebut, mereka menolak dengan mentah-mentah dan ingin teruskan perhimpunan tersebut .. Eh kata nak suruh SPR laksanakan tuntutan tapi tolak pulak bila SPR ajak bincang ..

Atau sebenarnya mereka semua ni nak populariti kut .. nak gambar mereka masuk dalam suratkhabar dan tv3 kut .. mana tau untung-untung boleh Yusof Haslam dan David Teoh panggil berlakon cerita gangster …

Perhimpunan ini pulak mendapat sokongan penuh daripada pihak pembangkang .. yang mengatakan SPR sememangnya tidak pernah menjalankan pilihanraya yang bersih .. kalau gitu kira semua pilihanraya tidak sah ke? kenapa bila pihak pembangkang menang di 5 buah negeri pada PRU yang lepas, pemimpin mereka yang naik hantu nak jadi pemerintah sampai gaduh-gaduh ..

Alooo kawan .. agak-agak lah ..

Advertisements
Categories: POLITIK
  1. June 22, 2011 at 3:45 pm

    Kalau nak popular, masuk lah Raja Lawak ke … baru betul kan .. huhu … tapi memang badut lah diorang ni ..

    jarum mas :
    mereka sememangnya mahukan publisiti murahan jer.. n berharap gambar mereka masuk dlm paper n tv. apa y pasti mereka tidak memikirkan keburukan bl mereka membuat satu perhimpunan. tipulah klu katekan perhimpunan itu akan seamannye. macam2 akan terjadi mase perhimpunan tersebut. mereka ini sebenarnya tidak fikir keburukan bl mengadakan perhimpunan sebegini

  2. malaysian for peace
    June 22, 2011 at 10:51 am

    Tuhan…… naper ada insan yang masih lagi tidak mengenang dengan apa yang telah di kecapi selama ini sehingga Malaysia di sanjung di antara Negara – Negara Asing serta Kerajaan yang memerintah hampir 50 tahun sentiasa menjaga kebajikan rakyat yang mana rakyatnya berbilang kaum hidup dengan aman dan harmoni, kini apa pula yang tak kena sehingga mahu adakan perhimpunan haram yang bakal menghancurkan Ibu Kota, apa lagi tuntutan Gangster – gangster ini mahu…

  3. jarum mas
    June 22, 2011 at 8:50 am

    mereka sememangnya mahukan publisiti murahan jer.. n berharap gambar mereka masuk dlm paper n tv. apa y pasti mereka tidak memikirkan keburukan bl mereka membuat satu perhimpunan. tipulah klu katekan perhimpunan itu akan seamannye. macam2 akan terjadi mase perhimpunan tersebut. mereka ini sebenarnya tidak fikir keburukan bl mengadakan perhimpunan sebegini

  4. pinkqasih
    June 22, 2011 at 12:00 am

    sudah terang lagi bersuluh. bila kecos kata AnuWar pegang remote control Ambiga..opocot! AnuWar takde hak tentukan…ahaks! geli ketiak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...

%d bloggers like this: