Home > POLITIK > 200,000 caj bayaran untuk meraba? Berbaloi ker?

200,000 caj bayaran untuk meraba? Berbaloi ker?

Ini bukan kategori berita panas lagi tapi dah masuk kategori meletop….mengikut daripada sumber-sumber yang sangat boleh dipercayai, anak kepada pemimpin VVVIP dikatakan kantoi untuk mengawai nafsunya dan telah melakukan perkara yang tak senonoh iaitu mencabul kehormatan rakan sekolahnya.

Anak VVVIP itu dikatakan telah meraba tetek rakan sekolahnya dan akibat daripada perbuatan terkutuk anak VVVIP ini, VVVIP ini telah membayar sebanyak RM200 ribu kepada keluarga perempuan yang telah dicabul supaya tidak membuat laporan polis dan merahsiakan perkara ini daripada diketahui umum.

Pihak sekolah juga telah diarahkan untuk menutup mulut supaya insiden ini tidak diketahui oleh mana-mana pihak lain. Oleh kerana VVVIP ini tak sanggup menanggung malu untuk berdepan dengan pelajar perempuan yang dicabul oleh anaknya dan juga guru disiplin yang menangkap anaknya itu, VVVIP ini telah menukar anaknya ke sekolah lain.

Perkara ini hanya diketahui oleh pegawai-pegawai VVVIP tersebut dan juga keluarga yang terlibat sahaja. Tetapi lama mana rahsia ini dapat disimpan??? Bak kata pepatah ” mulut tempayan boleh la di tutup tetapi mulut manusia mana oleh tutup…” Duit yang diberikan itu pun lama-lama habis juga….

Advertisements
Categories: POLITIK
  1. ssshhhhhhh
    October 25, 2011 at 10:55 am

    wah marah tul abg kita kat atas ni …. Fitnah itu berlaku jika kita membuat tuduhan yang tidak berasas kepada seseorang yang kita sebut nama sipolan sipolan tu … dalam artikel diatas yang ditulis oleh penulis blog ni, saya tak nampak pulak ada nama LGE atau nama orang lain. Cuma dia tulis VVIP kan. Tapi dalam komen saudara yg tulis LGE, saudara fitnah LGE ke?

    Dan kalau betul lah LGE tu difitnah dan benda tu tak betul, rasanya LGE boleh buat laporan polis terhadap kes ini. Boleh saman mana-mana blog yang ada tulis nama dia kata anak dia yang buat. Betul?

    Chow Chin Chow … 🙂

  2. October 25, 2011 at 2:29 am

    ko pasti ke anak LGE tu meraba?gambar tu khabarnya main cilok je daripada tenet…baik x yah sibuk pasal akidah umat islam kalau dok melemparkan fitnah kt org lain…hari sorak utk islam esok cemarkan nama baik islam…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...

%d bloggers like this: