Archive

Posts Tagged ‘PAS’

14 ADUN PAS TAK NAK WAN AZIZAH

August 24, 2014 Leave a comment

wan_azizah ngangis

13 ADUN PAS Selangor masih enggan menandatangani sokongan secara hitam putih kepada calon menteri besar Pakatan Rakyat, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Hal ini merumitkan PKR yang mahu memastikan kesemua 43 ADUN Pakatan di Selangor menyatakan kesetiaan kepada presiden PKR itu.

Kami dimaklumkan bahawa hal ini merupakan agenda utama mesyuarat Pimpinan Pakatan Rakyat semalam.

Perbincangan tersebut bagaimanapun masih belum menemukan sebarang penyelesaian, kata seorang pemimpin PKR yang enggan dinamakan.

Beliau mengakui bahawa PAS dalam mesyuarat semalam tidak bersetuju memberi sokongan pada Wan Azizah melalui melalui pengakuan berkanun.

Difahamkan, para pemimpin pimpinan Pusat PAS tidak bersetuju untuk menandatangani sokongan mereka kerana ia “bukanlah salah satu persetujuan dalam perbincangan sebelum ini.”

Oleh yang demikian, satu lagi mesyuarat akan diadakan “dalam masa terdekat” bagi mendapat sokongan tersebut dalam bentuk hitam putih, katanya.

RAFIZI SAHKAN LELAKI DALAM VIDEO SEKS ADALAH MUSTAFA ALI

August 10, 2014 1 comment

IMG-20140806-WA0142

Rafizi akhirnya kantoi lagi apabila mulut tempayannya gagal ditututp akibat sikat bapok beliau yang tersentuh jika ada yang mengutuk beliau ..

Apa pun admin nak ucap terima kasih kepada Rafizi Ramli kerana sudah pun mengesahkan bahawa kelibat atau susuk tubuh lelaki dalam satu video seks antara seorang lelaki yang menyerupai Mustafa Ali adalah BENAR dan SAHIH !!

Sebelum ini isu video seks tersebut sudah pun menjadi viral malahan spender putih milik lelakai tersabut juga sudah mampu melariskan jualan spender seumpamanya sejak sekian lama.

Namun seperti biasa puak pembangkang akan cuba untuk menafikannya selain daripada mengheret isu lain supaya rakyat tidak lagi mengingati insiden yang memalukan parti PAS tersebut.

Kini Rafizi Ramli selaku pemimpin dan wakil rakyat malah Pengarah Strategi PKR telah mengaku bahawa lelaki terbabit adalah Mustafa Ali apabila tidak dapat menahan emosi akibat perbalahan sesama pimpinan PKR dan PAS.

Semuanya bermula apabila Rafizi Ramli yang membuat pendedahan bahawa PAS enggan menyokong Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan Rakyat menang PRU-13, dibalas oleh Mustafa Ali sebagai ‘kenyataan biadap’, dan Rafizi Ramli yang diketahui mudah tersentuh umpama pondan yang diberitahu tunggul misai dan janggut boleh nampak, segera membalas dengan menyelar Mustafa Ali.

Katanya, Mustafa Ali jauh lebih bodoh berbandingnya kerana ditangkap berzina dan perzinaannya dirakamkan menerusi video, manakala spender super meganya berwarna putih menjadi ikon baru yang mempersendakan Pakatan Rakyat dan PAS sendiri. Sehinggakan Mustafa Ali gagal menjadi calon kerana kebodohannya itu.

Bro !! Takkan nak kata Rafizi pembohong kot ?? Takkan nak kata Rafizi main-main kot ??

Kalau ada mana-mana pihak yang tampil menafikan kenyataan itu atau cuba menyelamatkan Rafizi dan Mustafa Ali dengan berkata itu hanyalah sekadar andaian Rafizi akibat emosi marah terhadap Mustafa , Admin rasa budak-budak tadika pun tau PEMBOHONG BESAQ !!

So amacam Mustafa ?? Rafizi nak taruk balik ker ?? Kenal sangat dah puak-puak munafik ni ….

Categories: POLITIK Tags: , , ,

BEKAS SETPOL USTAZ AZIZAN BOGELKAN @RAFIZIRAMLI

August 3, 2014 Leave a comment
PKR_PRESS_CONFERENCE_RAFIZI-RAMLI-150414_TMINAJJUA_04
Saya tak berhasrat membuka pekung atau mengungkit. Tapi bila Saifudin dan Rafizi mula mengungkitkan stand mulia PKR di Kedah tentang kerusi MB, saya terpanggil untuk menyatakan bahawa perbandingan situasi Selangor- Kedah itu tidak wajar. PKR tidak berada dalam kondisi yang wajar untuk berbicara siapa patut jadi MB pada masa itu atas banyak faktor, bukan kerana mereka gentleman, mulia atau baik hati.

Hari-hari dalam tahun 2008-2010 di Kedah selepas PRU-12 dulu adalah hari membilang kerusi. MB akan bertanya hampir setiap hari dan dia turut mengepak jari jemarinya satu persatu… Berapa lagilah kerusi DUN yang PR ada?

Di mana Rafizi, Saifuddin dan tokoh-tokoh besar PKR yang minta PAS contohi sikap PKR di Kedah dalam isu MB Selangor sekarang, pada masa kerusi kena dibilang setiap hari pada masa itu itu?

Tempoh itu adalah waktu-waktu getir PAS Kedah menghadapi karenah PKR, menjaga maruah PKR, maruah PR dan maruah kerajaan supaya jangan tumbang di tengah jalan. Adun-adun PKR Kedah melompat, merancang melompat, menjual diri dan kerusi, memakan cengkeram untuk menyeberang.

Kerusi DUN PKR asalnya 5 tinggal 3, itupun setelah berjaya melepasi cabaran PRK Bukit Selambau. Kerusi Parlimen hilang dua, Padang Serai dan Kulim. Masa itu Rafizi dan Saifuddin ada di mana?

Sorang Adun yang kuat menahan diri daripada memakan umpan supaya melompat, menghadapi kes kahwin kali kedua tidak register pulak…lalu jadi senjata musuh untuk mengugutnya supaya menukar kem. Akhirnya DSAI arahkan dia meletak semua jawatan, walaupun Ustaz Azizan berpendapat cukuplah kalau lepaskan jawatan exco sahaja.

DSAI tetap mahukan dia letak semua jawatan, hilangkan diri seketika, menyebabkan PR terpaksa hadapi PRK Bukit Selambau. Daripada hari pertama melarikan dia daripada satu komplot BN yang bersiap membawanya ke Putrajaya, hinggalah dia pulang dari India, saya terpaksa menguruskan segala-galanya – memujuknya, menguruskan proses penyediaan dokumen sumpah, surat perletakan jawatan, menenangkan anak isterinya, hotel persembunyiannya, makan minum dalam persembunyian, membayar ganti rugi kerosakan rumah sewanya, menguruskan makan pakai dan tempat tinggal, sekolah dan keselamatan anak isterinya. Berpuluh ribu belanja untuk itu, semuanya PAS tanggung!

PAS Kedah berhabis beratus ribu pula untuk PRK Bukit Selambau atas kehendak PKR. Habis berpuluh ribu lagi nak jaga baki Adun PKR yang belum melompat…

PAS Kedah terpaksa membayar hutang lama seorang Adun PKR yang telah keluar iklan insolvensi (kebankrapan) di akhbar hampir seratus ribu. MB terpaksa diam saja bila dapat tahu dia telah arahkan GLC beri kebenaran kepada sebuah syarikat pengusaha kuari pasir yang kebetulan melalui tanah milik agensi itu- untuk menampung perbelanjaannya. Ada PKR peduli kesukaran Adun-adunnya ?

Sepanjang waktu-waktu getir, setelah mendapat maklumat tawaran lumayan semakin meningkat untuk mereka melompat menumbangkan kerajaan, saya kerahkan anggota unit keselamatan PAS bertugas 24 jam mengiring dan memantau pergerakan semua ADUN PR Kedah secara senyap dan terbuka. Tugasan ini tidak perlu dilakukan pun jika Adun-Adun PKR tidak membuat honar dan bertemu berunding dengan broker di Kelab Cinta Sayang! Sebulan lebih mereka ke hulu ke hilir meninggalkan keluarga dan kerja, PKR di mana?

PAS terpaksa merangkak untuk mencari dana beratus ribu lagi untuk menjaga bekas Adun yang Anwar arahkan meletak jawatan selepas dia balik dari persembunyian di India, atas janji mereka kepada pengorbanannya.

Uruskan belanja dan keperluan bulanannya sehingga habis penggal, termasuk penyediaan tempat tinggal (rumah) dan hutang piutangnya! Bukan sedikit, beratus ribu! PKR di mana masa itu? Bukanlah dia orang PKR?

Saya tidak bermaksud mengecilkan pengorbanannya, saya salute kesanggupannya, tapi sayang! PKR di semua peringkat telah mengabaikan nasibnya yang telah berkorban untuk partinya. Ada sesiapa dari PKR yang pernah bertanya khabar anak isterinya?

Selama dua bulan lebih dia dalam pelarian atas kehendak PKR di India, anak isterinya tinggal di mana? Kamilah yang menguruskannya!

Pernahkan Rafizi atau Saifuddin atau Anwar ambil sekeluarga India yang anak-anaknya sedang membesar, bapanya hilang entah ke mana, keselamatan tidak terjamin, budaya dan agama jauh berbeza, tinggal serumah, sedapur, sebilik mandi dengan mereka?

Pernahkan penganut hindu yang taat, berada dalam tekanan, dalam serba kepayahan, menempatkan ‘tokong’ dan bersembahyang di ruang tamu rumah Rafizi di depan anak dan isterinya? Saifuddin pernah basuh tilam dan lantai bekas kencing budak kaum India di rumahnya? Peduli pun tidak, apalagi bertanya!

Apa lagi PKR buat untuk Kedah?

Sepanjang sejarah PR jadi kerajaan di Kedah, ada kes tuntutan perjalanan bulanan sorang sorang Exco dari PKR jauh melebihi gaji dan elaunnya… Pegawai-pegawai kerajaan pun terkejut dan mengadu. Elaunnya sekitar RM17 ribu, tuntutan perjalanannya pernah mencecah RM23 ribu! Siapakah yang menutupi keaiban besar ini?

Lima Adun PKR yang asal dan seorang yg menang PRK Bukit Selambau, enam semuanya pernah menjadi Exco Kerajaan Negeri! Tidakkah ini pelik! Todak bertolak ansurkah PAS dengan PKR dalam hal sebesar ini? Siapakah yang mengizinkan tolak ansur ininkalau bukan Presiden PAS tempat tumpah kesetiaan dan kepatuhan MB Kedah masa itu.

Mungkin tak cukup kerusi Exco, berebut pulak hendakkan senator sampai seorang Ketua Cabang keluar parti sewaktu PRK Bkt Selambau. Mereka menuntut macam-macam keistimewaan untuk diri dan kaumnya yang belum dapat dipenuhi, MP Padang Serai keluar parti. MP yang jarang pedulikan kawasan, tidak pernah turut serta dalam program peringkat kawasan dan negeri, tapi meminta peruntukan itu dan ini, akhirnya melompat jugak…

Adakah Rafizi atau Saifuddin datang bertanya khabar tentang karenah orang-orangnya? Adakah Saifuddin atau Rafizi tampil meminta maaf di atas karenah yang dibuat oleh Adun-adun PKR yang PAS terpaksa tanggung di Kedah? Tak pernah walaupun sekali…!

Belanja program parti PKR pun minta daripada PAS, termasuk belanja kotinjen PKR Kedah ke PRN Sarawak. MB terpaksa secara diam-diam meluluskan kawasan balak kepada PKR melalui satu permohonan sebuah syarikat yang mewakilinya, atas alasan PKR tiada belanja nak uruskan parti. Bila lulus dengan harga yang sama dengan pihak lain (RM16 ribu sehektar), diulang lagi memohon pengurangan harga pula. PAS Kedah tidak pernah mengambil kesempatan jenis ini! PKR tidak malupun untuk mengulang meminta.

Ahli2 Majlis PBT PKR hampir sama ramai dengan PAS walaupun kerusi mereka hanya lima berbanding PAS 16, MKK pun begitu juga… Belum saya ceritakan gelagat ahli majlis PKR yang berniaga dan melindungi perniagaan atas kapasiti mereka di PBT.

Ustaz Azizan terpaksa menebal muka mempertahankan pencalonan Darjah Kebesaran (Dato’) untuk orang-orang besar PKR di hadapan Tuanku Sultan memandangkan belum ada jasa untuk disenaraikan. Hanya ada jawatan dalam parti yang jarang diambil kira oleh pihak istana. Saya boleh senaraikan penerimanya kalau mahu, termasuk yang bercakap pandai itu. Mereka meminta secara direct dan indirect…

Bintang-bintang dan pingat yang lebih kecil tak perlulah di sebutkan. Berebut-rebut dan merajuk kalau tak dapat, marah kalau orangnya tak lekat, mahunya pada pingat dan kebesaran bagai semut menghurung gula!

PKR seperti orang lumpuh daripada leher sampai ke kaki dengan semua karenah ini. Semuanya PAS yang kena jaga, kena bela, kena suap, terpaksa tanggung, terpaksa telan! Tetapi lagak pemimpinnya seperti raja. PAS buat macam-macam untuk menjaga maruah PKR, menjaga maruah kerajaan PR dalam keadaan mereka melompat dan menuntut segala macam…

Dengan karenah yang berbagai-bagai itu, patut saja mereka tidak ikut campur dalam krisis yang dicetuskan oleh seorang Adun PAS dan sekelompok pengikutnya tentang kedudukan MB!

Kalaulah PKR menyamakan situasi di Selangor sekarang sama seperti Kedah, cuba bilang kerusi PAS Selangor hari ini dan kira juga kerusi PKR di Kedah masa itu. Jangan lupa masukkan sekali yang melompat dan membuat onar!

Mengucap permohonan maaf dan terima kasih pun mereka tak mampu, masih ada hati mahu mengungkit mereka tidak campur tangan dalam isu siapa patut jadi MB Kedah masa tu?

Sebenarnya bukan mereka tak mahu ikut campur, tapi mereka lumpuh segala anggota dari banyak sudut untuk bercakap tentang kelayakan! Perlukah saya ceritakan semuanya?

Kekalahan PR Kedah – walaupun ada faktor lain- turut disumbangkan oleh faktor karenah Adun dan MP PKR yang melompat. Ia membangkitkan kebencian dan meluat.

Walaupun menang di kerusi mereka apabila mengemukakan semua muka baru, bekas-bekas Adun yang tidak dicalonkan melepaskan semua jawatan dalam parti. Pengundi melayu yang menyimpan geram dan muat dengan gelagat PKR menghukum calon-calon PR di kawasan-kawasan melayu, PAS lah yang menanggung akibatnya! Ada hati nak mengungkit? Tak malu?

Hari ini tokoh yang mengarahkan PAS Kedah terus bersabar, mengarahkan MB Kedah terus bertolak ansur untuk memelihara kukuh Pakatan Rakyat di Kedah pada waktu lalu sedang diberi kata dua, di suruh menjawab itu dan ini hanya kerana dia menyatakan keputusan partinya. Saya menanggung perit yang tersimpan selama ini hanya kerana susuk ini yang mengarahkan MB meraikan saja kelemahan, menutup kekurangan dan menampung apa yang kurang pada mereka. Itulah dakwah politik kita masa itu. Itulah toleransi Presiden PAS yang dipatuhi oleh Almarhum Ustaz Azizan.

Tak ada sedikit rasa malukah dengan kebaikannya selama ini mengarahkan segala kelemahan dan kekurangan malah kesialan kamu diraikan saja malah ditutup? Bila lemah meruntun bila rasa kuat mula jalannya mendongak!

Muhammad Sanusi Md Nor
Bekas Setpol Ust Azizan

“WAN AZIZAH BAKAL MB SELANGOR!” – ANWAR IBRAHIM

July 22, 2014 Leave a comment

WAN_AZIZAH_110314_TMINAZIRSUFARI_05_540_359_100

PETALING JAYA: PKR mencalonkan presiden parti Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail untuk menjadi Menteri Besar Selangor yang baru, menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau berkata nama isterinya itu akan dikemukakan kepada Majlis Presiden Pakatan Rakyat sebelum diajukan untuk perkenan Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah.

Di tanya sama ada Khalid bersetuju untuk meletak jawatan, Anwar berkata “perbincangan masih diteruskan.”

“Nama yang dicadangkan dan diputuskan sebulat suara malam ini ialah Wan Azizah Wan Ismail yang dipercayai (akan) memberikan kestabilan bagi PKR dan PR,” kata Anwar selepas mempengerusikan mesyuarat tiga jam Majlis Pimpinan Pusat PKR di ibu pejabat parti.

Azizah turut serta pada mesyuarat itu. Bagaimanapun Khalid tidak menyertainya manakala timbalan presiden parti Azmin Ali juga tidak hadir kerana mengerjakan umrah di Mekah.

Anwar berkata keputusan untuk hanya mencalonkan nama Azizah dicapai secara konsensus.

PKR sebelum ini dikatakan berkemungkinan mencadangkan nama Azizah dan Azmin kepada istana Selangor.

Anwar berkata perbincangan akan diadakan dengan Khalid mengenai jadual peralihan kuasa namun menegaskan beliau (Khalid) “sudah tentu juga akan diminta meneruskan peranan (untuk) menasihati pentadbiran Selangor.”

Anwar selaku Ketua Umum PKR berkata peralihan kuasa daripada Khalid kepada Azizah perlu untuk menyelesaikan isu-isu tambahan sungguhpun Khalid telah banyak berjasa kepada Selangor.

” Kita juga akui bahawa prestasi Selangor membanggakan dan kita hargai khidmat Tan Sri Khalid dan banyak rekodnya,” kata beliau.

“Kita juga berpendapat harus ada langkah tambahan untuk menyelesaikan isu tambahan yang menimbulkan kegelisahan rakyat dan menarik keyakinan rakyat kepada PR untuk seterusnya,” tegas Anwar.

Beliau berkata peralihan kuasa itu akan membolehkan Pakatan Rakyat menyelesaikan isu-isu tertangguh seperti penstrukturan industri air dan pembinaan lebuhraya Kidex.

Khalid sebelum ini dilihat membelakangkan pimpinan PKR apabila mengikat perjanjian dengan Putrajaya untuk menguruskan industri air di Selangor. PKR menyifatkan perjanjian itu berat sebelah dan terbuka kepada kemungkinan pengguna Selangor dibeban dengan kenaikan tarif air yang tinggi sungguhpun Khalid menafikannya.

Wakil-wakil rakyat PKR dan DAP juga berang apabila Khalid dilihat bersetuju dengan cadangan Putrajaya untuk membina lebuhraya Kidex tanpa berunding dengan penduduk terbabit.

PEMILIHAN PKR 2014 PENUH TIPU MUSLIHAT

Isu manipulasi undi pada pemilihan Parti Keadilan Rakyat (PKR) kali ini semakin meruncing apabila kepemimpinan parti itu tampil mendesak supaya tindakan tegas dikenakan terhadap calon yang didapati terbabit.

Senario tidak sihat yang dikaitkan dengan calon dan penyandang Timbalan Presiden, Mohamed Azmin Ali ini dikesan apabila ada dakwaan berlaku ‘blackout’ ketika proses pengiraan undi di Cabang Batang Sadong, Sarawak.

Mengikut rekod, perkara seperti ini pernah berlaku pada pemilihan parti 2010 dan dilaporkan kepada JPP. Bagaimanapun tiada sebarang tindakan diambil terhadap Azmin.

Kejadian terbaharu ini turut mencetuskan kemarahan ramai dan mendorong Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) menjalankan siasatan selepas menerima aduan pelbagai pihak.

Gesaan sama dikemukakan calon Timbalan Presiden PKR, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang mendesak Biro Politik parti supaya tidak berkompromi dengan mana-mana calon yang terbabit.

“PKR dan Pakatan Rakyat kecewa dengan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) parti kerana tidak telus dalam pilihan raya. Jadi, JPP kena buat kajian dengan betul,” katanya di Bangunan SUK di Shah Alam, Rabu.

Abdul Khalid yang juga Menteri Besar Selangor berkata, beliau masih tidak berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan JPP mengenai insiden tersebut.

“Saya mesti dapatkan laporan yang tepat tentang perkara ini (blackout). Malah calon lain patut dimaklumkan mengenai situasi sebenar pada ketika itu,” katanya.

Pada Ahad, pengasas Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin mendesak JPP membatalkan pencalonan Azmin dalam pertandingan merebut jawatan nombor dua PKR ekoran dakwaan memanipulasi undi.

Susulan itu, Pengerusi JPP, Datuk Johari Abdul pada Isnin mengesahkan berlakunya kejadian terputus bekalan elektrik ketika pemilihan di Cabang Batang Sadong.

Sementara itu, di PETALING JAYA, Badrul Hisham yang juga Ketua Cabang PKR Rembau, mendakwa penipuan yang berlaku dalam proses pemilihan peringkat cabang sengaja dibuat untuk memenangkan calon tertentu.

Beliau yang dikenali sebagai Chegubard berkata, penipuan tersebut dilakukan kumpulan penyokong Azmin.

“Saya bersama rakan penyokong reformasi menghantar memorandum bantahan dan laporan penipuan kepada wakil JPP untuk tindakan lanjut.

“Kita tahu ada pengawas di tempat pengundian yang cuba memanipulasi undi untuk memenangkan calon tertentu. Justeru, kita harap JPP akan menyiasat dakwaan salah laku yang kita kemukakan ini dan akan mengambil tindakan segera ke atas pihak yang terlibat tanpa mengira pangkat atau kedudukan,” katanya kepada mStar Online.

AHLI PAS, JOM SIAP SEDIA LANGKAH MAYAT KARPAL

April 7, 2014 Leave a comment
KOTA BHARU – Hukum hudud bakal dikuatkuasakan di Kelantan selewat-lewatnya Januari tahun depan sekiranya Kerajaan Persekutuan bersetuju untuk membolehkan rang undang-undang persendirian dibentang dan diluluskan di Parlimen. Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yakob berkata, pihaknya kini membuat persiapan dan akan memilih sesi sesuai di Parlimen untuk mengemukakan rang undang-undang persendirian bagi mendapatkan kebenaran melaksanakan hukuman itu sebagaimana diperuntukkan Perkara 76 (A) Perlembagaan Persekutuan. “Rang undang-undang persendirian itu akan meminta sidang Parlimen meluluskan satu akta untuk membenarkan kerajaan negeri melaksanakan hukum jenayah Syariah di Kelantan sahaja. “Satu lagi rang undang-undang persendirian yang akan dibawa ialah bagi meminda Akta Mahkamah Shariah (Bidang kuasa) 1965 untuk memberi bidang kuasa lebih luas kepada Mahkamah Syariah Negeri Kelantan supaya boleh menghukum sebagaimana peruntukan dalam Enakmen Hudud,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom bahawa Kerajaan Pusat bersedia untuk membuka laluan pelaksanaan hudud dan memberikan syarat agar ia dibentangkan di Dewan Rakyat terlebih dahulu. Ahmad, yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pentadbiran Awam, Perancangan Ekonomi dan Kewangan Negeri berkata, Akta Mahkamah Syariah yang ada sekarang mengehadkan hukuman syariah kepada ‘formula 356’ iaitu penjara maksimum tiga tahun, denda RM5,000 dan enam sebatan. Ahmad berkata, kerajaan negeri bersyukur dan berterima kasih atas kesediaan Kerajaan Persekutuan memberikan kerjasama serta komitmen bagi membolehkan Kelantan melaksanakan hukuman syariah di negeri ini. Menurutnya, keputusan berhubung perkara itu (mengemukakan rang undang-undang di Parlimen) telah diputuskan di dalam Mesyuarat Exco Kerajaan Negeri semalam.

PAS KEDAH SANGSI DENGAN PROGRAM KEDAH BERSELAWAT

February 11, 2014 Leave a comment

1901538_10201569619384819_689838453_n

 

Pas Kedah dilihat tidak lagi mempunyai modal untuk mengkritik pentadbiran kerajaan BN di Kedah .. mereka telah mempolitikkan program keagamaan ini dan menuduh pula kerajaan kedah buat semua ini untuk meraih populariti ..

kesian pulak tengok macai-macai PAS ni ..

p/s : PAS tak nak tuduh Solat Jamaah di masjid dan surau tuh semata-mata nak raih sokongan politik ke??

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...