Home > ISU SEMASA > NUR JAZLAN MALAS LAYAN IBRAHIM ALI

NUR JAZLAN MALAS LAYAN IBRAHIM ALI

Nur Jazlan

Jawapan Ahli Parlimen Pulai, Datuk Nur Jazlan Mohamed untuk Ibrahim Ali yang mengaku wira Melayu dan Islam.

Jazlan berkata beliau enggan memberikan sebarang pandangan mahupun komen berkenaan kenyataan yang dikeluarkan Ibrahim, cukup sekadar menerimanya.

“Saya malas nak bagi cakap lebih-lebih, dan saya rasa tak perlu untuk jawab dengan orang yang tidak boleh menerima pandangan orang lain, ataupun terima jawapan lain.

“Saya tak pernah panggil PERKASA bangsat. Tak mengapalah, dia betul-lah tu, dia seorang sahajalah yang betul,” katanya.

“Bangsat betul mereka ini,” kata Ibrahim Ali kepada lima pemimpin Umno iaitu  Nur Jazlan, bekas ahli Majlis Tertinggi UMNO Datuk Saifuddin Abdullah, Speaker DUN Sabah Datuk Seri Salleh Said Keruak, Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin dan Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun.

Kata Ketua Wira PERKASA, Irwan Fahmi Ideris sebelum itu, “Nur Jazlan pula, dia bangsat. Dia binatang, semasa berada di UDA, apa yang dia buat untuk bantu ekonomi Melayu.”

Sindiran Zaid Ibrahim untuk Ibrahim!! “Dulu orang panggil saya gedebe, katak, kemudian rasis rupanya hari ini Alhamdulillah saya tabal diri saya sendiri wira kepada orang-orang Melayu Islam di negara Malaysia.”

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment

JohorXPress

Real Times, Real News

Kuman Kumin

pabila Kuman Kumin bercerita ...